Enta.menny
اهلا بيك فى منتدانا المتواضع ويارب ينال اعجابكم
Enta.menny
اهلا بيك فى منتدانا المتواضع ويارب ينال اعجابكم
Enta.menny
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Enta.menny

رمضان كريم

الرئيسيةcook doorأحدث الصوردخولالتسجيل
كل عا وانتم بخير بمناسبة شهر رمضان الكريم

نكت جامدة موووووووووووووووووت

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dolce

انثى
العمل/الترفيه : النت
المزاج : cooooooool
الكلية : اداب
الهواية : الشعر- الشات

نكت جامدة موووووووووووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة موووووووووووووووووت   نكت جامدة موووووووووووووووووت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 20, 2009 12:09 pm

مرة ظابط لقى تلاته شباب شربين فى الشارع مسكهم وقبل ميروحوا على القسم صعبوا علية فقلهم اللى هيقلى جملة اخر كلمة منها لأ هروحة الاول قالة : ياباشا انا شربت بانجو وخمرة ولكن ظابط كلمنى لأ الظابط قاله: يابنى جدع روح روح والتانى قاله: ياباشا انا سرقت وقتلت لكن ركبت عربية البوكس لأ الظابط قاله : شاطر يابنى روح روح التالت قاله: ياباشا لو قلت الحقيقة هتصدقنى الظابط قاله : طبعا لأ التالت قاله: طيب روح انت ياباشا
^^^^^^^^^^^^^^
عائله من اكلة لحوم البشر . الاب و ابنه خرجوا للصيد وسابوا الام ....استخبوا في الغابه .... شويه و شافوا واحد رفيع معدي ,الابن قال لابوه يالا نصطاده الاب قاله بس يا عبيط هوه ده فيه حاجه تتاكل ...شويه وعدى واحد تخين الابن قال يالا نمسكه و ناكله الاب قاله بس يا عبيط ده كله دهن لو اكلناه نموت....شويه و عدت واحده حلوه قوي الابن قال هي دي يالا نمسكها و ناكلها ...الاب قاله بس يا عبيط يالا نمسكها ناخدها البيت و ناكل امك .......
^^^^^^^^^^^^^
مدرس لغة عربية بيدى درس خصوصى لطالب والده جزار فطلب المدرس من التلميذ وضع كلمة ينابيع فى جملة من عنده فكر التلميذ طويلا وقاله لما 'بكون واقف فى المحل مع ابويا ينابيع يا ابويا يبيع'
^^^^^^^^^^مرة اثنين عندهم كلاب صيد صاحب الكلب الاول أول ما يضرب طلقة من البندقية يجرى الكلب ويروح يجيب الفريسة
والثانى أول ما يضرب الطلقة كلبه يكّش فنصحة صاحبة انه يروح أفراح في الارياف، فالكلب هيتعود على صوت البندقية راح الارياف وفضل يحضر فى افراح لمدة 6 شهور
وبعدين رجع يصطاد، راح ضارب طلقة من البندقية راح الكلب وقف على رجله وقعد
يزغرط
^^^^^^^^^^^
واحد بواب اخترع صاروخ ، بعتوه امريكا علشان يسجل الأختراع بتاعه، العلماء قالوله استنى دورك قالهم : انا ما نجدرش نسيب البوابه وحده ، ورجع مصر.
بعد فتره العلماء اطلقوا الصاروخ فطلع كام متر لفوق ، حاولوا ينزلوه أو حتى يطلعوه مافيش فايده ، بعتوا جابوا المخترع من مصر وقالوله المشكله ، أول ماوصل رفع وشه لفوق وبص للصاروخ وقاله: أقفل الباب ياللى فوق

^^^^^^^^^^^
أستاذ جتله بعثة فى دول أوروبية, فأخذ مراته وراح , وما في تسع شهور وإلا مراته حامل وجابتله ولد أشقرعيونه ملونة , فاستغرب الاستاذ
وسألها: ايه ده.

فجاوبته: أنت بتروح عالمدرسة وأنا بقعد عالبلكون أوروبي رايح وأوروبي جاية الظاهر إني توحمت على شي أوروبي.

فهز راسه الاستاذ وقالها: ما فيش مشكلة.

وبعد فترة جته بعثة على دول جنوب افريقيا وكمان ما في تسع شهور وإلا مراته حامل وجابتله ولد أسود شفايفه كبار وشعره مجعد, نط الاستاذ وقالها:

ايه ده

قالت له: أنت بتروح على المدرسة وأنا بقعد بالبلكون جنوب إفريقي رايح وجنوب إفريقي جاية الظاهر إني توحمت على شي جنوب إفريقي.

قالها ما فيش مشكلة.

وبعد كده رجع على بلده على بيت أهله .. استقبلته أمه, واستغربت أشد الاستغراب وقالتله مين دول.

قالها:ولادي,

قالتله: ازاى,

فشرح لها أن مراته مرة توحمت على أوروبي ومرة على جنوب إفريقي,

فهزت راسها وقالتله : بتعرف يا ابني أنا كنت كده وقت ولادتك.

قالها: معقول ماما ولا مرة حكيتيلي على الموضوع ده.

قالتله : أبوك كان يروح على الأرض وأنا قاعدة بأرض الدار, حمار رايح حمار جاي

لغاية لما خلفتك
^^^^^^^^^^^^^^
محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا بحرف الالف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام

^^^^^^^^
مرة تمساح كبير جدا عايش فى النهر كان بياكل المدن والقرى بناسها فاجتمعوا
واعلنوا جايزة للى يجيب راس التمساح ده فجاء لهم خبير المانى قالوهم هاتولى ثمان حاجات وانا اخلصكو امنهم هاتولى: شراب نتن وشراب انتن منه وكتاب رخم وكتاب ارخم منه وملقاط وصخرة كبيرة وعدسة وعلبة كبريت عمل بيها
جاب كرسى شيزلونج على النهر وقاعد يقرا الكتاب الرخم نعس قرا الارخم منه نام جه التمساح ياكلوا شم الشراب النتن داخ شم الشراب اللى انتن منه اغمى عليه قام الخبير عشان يمسكه اتكعبل فى الصخرة الكبيرة فاتقلبت العدسة اللى فى ايده شاف التمساح قد النملة مسكه بالملقاط وحطه فى علبة الكبريت
Enta.menny
التفاعل
Enta.menny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة موووووووووووووووووت   نكت جامدة موووووووووووووووووت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 27, 2009 5:26 pm

هههههههههههههههههه
حلو جدا
https://cookdoor.ahlamountada.com
naughty boy

naughty boy

ذكر
العمل/الترفيه : احتمال اكون طالب
المزاج : سيبنى فى حالى

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة موووووووووووووووووت   نكت جامدة موووووووووووووووووت Icon_minitimeالجمعة مايو 15, 2009 12:03 pm

هههههههههههههههه
ههههههههههههههه
جميله اوى تسلم ايدك
https://www.facebook.com/group.php?gid=102932450868&ref=mf
Face to Face 2009

Face to Face 2009

ذكر
العمل/الترفيه : جوالة - رياضة الكرة الطائرة - قراءة الروايات الانجليزية
المزاج : __________

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة موووووووووووووووووت   نكت جامدة موووووووووووووووووت Icon_minitimeالخميس يوليو 02, 2009 8:41 am

هههههههههههههههههههههههههههه
حلوة جدا
تسلمى يا دولسى
http://facultyofartsfayoum.ahlamontada.com
Enta.menny
التفاعل
Enta.menny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة موووووووووووووووووت   نكت جامدة موووووووووووووووووت Icon_minitimeالسبت أغسطس 29, 2009 6:37 pm

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
على ايه ياريس
هههههههههههههههههههه
https://cookdoor.ahlamountada.com

نكت جامدة موووووووووووووووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لعبة جامدة هتموتك من الضحك على بوش